fredag 19 november 2010

Tatuerad

För ungefär två timmar sedan kom vi hem ifrån Pontus på Alternative Art med fötterna i plastplåsar. Det ömmar en del när jag går men än så länge så går det bättre än vad jag hade trott faktiskt. Det svider lite och är ömt men annars går det bra.

Här har vi lagt stenciler på fötterna så att han har något att köra efter.

Bägge fötterna klar, brake och gear eftersom det är så man bromsar och växlar med motorcykeln, en snilleblixt jag kom på igår kväll.

Såhär går jag omkring nu, Pontus tipsade om att man kan linda fötterna så sväller dom inte upp lika mycket, annars kommer dom bli stora som fotbollar.
Blev skitbra, exakt som jag hade tänkt mig, riktigt nöjd. Ska byta plast och tvätta av samt smörja fötterna en gång ikväll och sedan linda dom igen.

// Hinkas

3 kommentarer:

  1. Najs som fan med brake och gear...

    / Soppan

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja det var en snilleblixt :)
    Har bytt plast ett par gånger och lindat fötterna för att slippa svullnad men nu sitter jag med fötterna i det fria så dom får luft. Riktigt nice tatuering.

    SvaraRadera
  3. inspektion i veckan..

    // soppan

    SvaraRadera