onsdag 23 februari 2011

Beställt böcker

Nyss kom vi hem ifrån kalas hos Millans farfar, han fyller år idag så vi har varit där och fikat lite.
När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och beställde lite böcker, Svenska A.
Det är ju så att 7'nde mars så ska jag börja plugga igen. Jag ska läsa in mina gymnasiebetyg, utifall jag skulle vilja studera vidare på högskola sedan.
Så det jag ska läsa är: Svenska A och B, Engelska A, Naturkunskap A, Samhällskunskap A, Religion A och Engelska A. Kommer ta ett år på halvfart, jag valde halvfart för jag vet inte hur mycket pluggning det innebär. Visar det sig att det är busenkelt så byter jag till 100% tempo och blir klar med detta på ett halvår.

Audin då, ja, den står på verkstaden... Bara för att den står där så har den såklart startat utan problem även fast det var -30 i morse. Men dom skulle behålla den på verkstaden för att se om dom kan få till problemet. Inte varje dag man hoppas på att bilen INTE ska starta...

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar