onsdag 16 februari 2011

Min födelsedag

Igår fyllde jag år, så efter jag jobbat klart kom pappa, Eva, Vicky, farmor och farfar och grattade mig. Senare just när dom åkte kom Hinkas hem från jobbet, och en kvart senare kom mamma, Oskar, Cissi, Samuel och Saga och grattade mig.

Det åts schwarzwaldtårta och daimtårta (orka inte göra tårta själv), muffins och kakor hela eftermiddagen/kvällen Och kaffe till det så klart :)
Jag fick en film, tjockstrumpor, en massa skraplotter, pengar, tulpaner, choklad och en hjärtformad fin "skål" som Saga gjort på träslöjden.
Senare kom Per och Jonte och ville ha tårta oxå. När mamma och dom åkte hem kollade jag och Hinkas på filmen "Cop out" med Per och Jonte till midnatt.

Jag fick många gratulationer på sms, telefon och ett vykort oxå, tack så mycket alla :)
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar