onsdag 16 februari 2011

Sjukling

Ett par mornar nu så har jag vaknat och haft väldigt ont i halsen, så jag har fått varit hemma lite på förmiddagen och låtit halsen komma igång innan jag kunnat åka på jobbet.
Men inatt så hade jag skumma drömmar, eller skum dröm rättare sagt. Konstaterade efter ett tag att jag har feber. Det är ungefär som att lyssna på en skiva med ett hack i, jag drömmer samma sak om och om igen hela natten. Själva drömmen är ca 20-30sekunder lång och går oftast utt på att jag ska lösa något pussel med massa former.
Brukar även hallucinera när jag har feber, men det slapp jag inatt. Kommer ihåg en gång när jag låg i sängen och försökte sova, då var dom från Roomservice och höll på att snickra inne i sovrummet. Jag hörde dom prata, såga och hålla på. Det var riktigt jobbigt att ligga och lyssna på dom en hel natt. Självklart så slapp ju Millan höra dom IAF, det var bara jag som behövde göra det.

Igår fick jag ett brev i posten från NTI.se, jag ska börja plugga. Eller ja, läsa in mina gymnasiebetyg till en början så får man väl se om man kommer studera någonting annat när man är klar med detta. Enligt min läroplan så ska jag vara klar i februari 2012, så jag har ett tag på mig att fundera på vad jag vill plugga fram tills dess.

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar