lördag 26 mars 2011

Earth hour

Jag jobbar i helgen. Jag jobbade till kl 21 ikväll och sista halvtimmen släckte jag ner det mesta på jobbet och hade lite earth hour för mig själv, och när jag kom hem så var Per och Patrik här och hälsade på Hinkas. Dom hade släckt alla lampor i huset. Endast tv:n och akvariet lyste, duktiga killar ;)
På väg hem från jobbet trodde jag det skulle vara många som släckt ner men ack så fel jag hade. Väldigt många hade massa lampor på. Fy skäms på er.

Har nyss duschat och ska fika. Man ska ju ställa fram klockan inatt oxå till sommartid. Och jag som börjar jobba kl 7 imorgon bitti. Typiskt :/
Måste försöka lägga mig liite tidigare då.

// Millan

4 kommentarer:

  1. Du är duktig du "dotra mi"

    KRAM / Pappa.

    SvaraRadera
  2. Bra, vi släckte också! Du fick ju faktiskt sova "en timme extra" när du ställde fram klockan.
    Alltid lika svårt att veta "hur det blir" när man ska ställa om klockan.
    Sommaren framför sej = klockan fram.
    Sommaren bakom sej = klockan tillbaka. :-)
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. NEJ NU TÄNKTE JAG FEL IGEN!!!
    Har precis varit ute och åkt skidor en sväng och då bara slog det mej.....nej, jag tänkte fel igen!! Så klart fick du sova en timme mindre!!
    jag fattar inte att det ska vara så himla svårt att få in det där i huvudet!! :-)

    SvaraRadera
  4. Ha ha, ja Gunilla, det blev en timme mindre sömn. Bara det att vi la oss kl 1. Och då ställde jag fram klockan en timme så då var den plötsligt 2! Fick ca 4 timmars sömn inatt då. Men det gick bra ändå :)
    // Millan

    SvaraRadera