tisdag 29 mars 2011

Kök

Ikväll har jag suttit i nästan tre timmar efter jobbet och ritat lite på hur köket vårat ska bli. Jag tror vi är ganska mycket på det klara hur det ska bli, men vi tänkte ändå åka till IKEA i helgen, kanske dom har några tips på andra lösningar som inte vi har tänkt på. Såhär blev det tillslut IAF, jag har inte brytt mig om att lägga färg på väggarna, men golvet ser ut ungefär som vi har tänkt oss IAF. Det fattas också ett litet "barhäng" på köksön där man t.ex. ska kunna sitta och äta lite frukost är tanken.




Jag tror det kommer bli riktigt snyggt faktiskt, väääldigt mörkt är det men en ljus bänkskiva och ljusa väggar kommer väga upp det tillsammans med mycket bättre lysen i köket än vad vi har i dagsläget och slippa den där hemska nischen där kyl och frys står nu, det är där som ön kommer hamna.

// Hinkas

1 kommentar:

  1. Det ser riktigt bra ut!!
    Ser så stort ut. Gör nog mycket att den där "kyl o frysväggen" kommer bort.
    Billigt med kanske...? :-)
    Kram

    SvaraRadera