torsdag 21 april 2011

Dålig film

Fredrik har sovit hos oss inatt. Igår åt vi middag från thai vagnen. Det är så gott :)
Efter det åkte vi tre till Anders T och Charlotte och fikade och kollade på deras lilla bäbis Gunnar.


Vi hade med oss två barnstolar som Hinkas och Fredriks morfar Joe har snickrat till dom (En är till Anders syster som oxå har fått barn).


Efter det åkte vi hem och kollade på film med Jonte och Per som kom till oss. Vi åt Grönsaker med dipp :)
Filmen var ju inte så mycket att hurra för. Gud vilken seg och dålig film tyckte jag. Den hette "Let me in". Amerikanska versionen av den svenska "Låt den rätte komma in". Jag har inte sett den svenska och kommer inte se den heller.


Idag har jag bara slöat på min andra lediga dag. Ja, jag har donat lite i köket, och irriterat mig på grannungarna som far runt och åker fyrhjuling på "våran" gård. Det är inte våran gård men den ligger brevid vårat staket och det är vi som sköter gräset där så jag tycker det är taskigt av dom att köra sönder där.

Och så är jag så klart skitless på bilen. Dom har prova att byta vevaxelgivaren idag, men den ville inte starta sen så det var inte det som var fel heller. Så bilen får stå på verkstaden över påsk.
Bilen tar enormt mycket energi från mig. Går bara runt och tänker på den och vad det kan vara för fel på den hela tiden. Orkar inte göra nånting annat.
Hoppas den blir fixad snart så vi kan sälja den sen.

Jag ska iaf jobba hela påskhelgen, så vi har inte påskpyntat nånting här hemma. Tycker det känns så onödigt, det är ju bara fyra dagar sen ska det bort igen :)

// Millan

1 kommentar:

  1. meen herregud vilka fina barnstolar...han kan den där Joe...kram//mamsen

    SvaraRadera