lördag 30 april 2011

Sista April...

..Och ikväll är det majbrasa. Vi ska kolla på hockey-VM och äta chips med Per nu, sen ska nog jag åka ner och titta på majbrasan och fyrverkerier en sväng :)


Jag och Hinkas har varit hemma från jobbet och varit sjuk tillsammans. Båda är förkylda. Vi har suttit och hostat ikapp ;)
Jag såg iaf på det kungliga bröllopet mellan prins William och Kate igår från kl 10.30-15.00. Jag tycker det är roligt att kolla på kungliga bröllop. Fast det var inte lika kul som ifjol när Viktoria och Daniel gifte sig. Då fick man ju iallafall se middagen också.

Jag är iallafall piggare, men är supersnorig och hostig. Får ta hostmedicin innan jag ska sova annars får jag inte sova för rethostan som kommer då.

Och jag är lite avis på mamma, Oskar och syskonen som flög iväg till Turkiet idag. Jag vill oxå åka utomlands. Måste spara pengar så det blir av nångång. Har inte varit utomlands sen slutet av 1999 ju. Det är ju längesen. Inte undra på att jag är så blek ;)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar