onsdag 13 april 2011

Nu är det klippt

Igår eftermiddag kom Fredrik hem till oss. Han skulle sova över. På kvällen åkte vi och hälsade på Alex W och drack lite kaffe. När vi kom hem klippte jag håret på Hinkas och när han var klar och hoppade i duschen satte sig Fredrik på stolen och fick en kortare frisyr av mig han med :)
Idag har jag jobbat en kortdag, 7-12. Efter det var jag iväg till frisören och fick håret klippt och blekt. Så nu är vi fina i håret allihopa ;)

Solen har värmt på eftermiddagen så Fredrik och jag har suttit ute på altanen i varsin stol och ätit glass. Härligt att våren är här. Det är inte mycket snö kvar här nu.
När Hinkas kom hem efter jobbet åt vi middag, och tvättade hans motorcykel. Rickard kom vid 20 ikväll och hämtade Hinkas och lastade in motorcykeln. Dom ska ner till Karlskoga och åka på bana imorgon.

Missen har oxå blivit fin idag. Jag har badat henne för första gången ikväll. Hon fick bada i diskhon. Hon tyckte inte om det. Gnällde och ville därifrån, men det gick bra. Tvättade henne med barnshampo så nu luktar hon gott :)

Idag är det precis 4 år sen vi köpte Audin. Och den står och tar upp plats på verkstaden. Ingen vet vad det är för fel på den. Vad fasiken gör man då då?

Hinkas skrev att dom var i Filipstad nu. Bara några mil kvar. Saknar honom redan :P
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar