måndag 11 april 2011

Ingen rast och ingen ro idag

Den här dagen har jag hunnit med mycket.
Jobba 7-11, bokat tid för hårklippning, bokat tid hos veterinären till katten, lämnat Audins andra nyckel till verkstaden och varit på apoteket och handlat.
Sen grejjat hemma med att ta ner gardinerna i vardagsrummet och köket och skaka ute, stryka och hänga upp. Och skiffta om gardinstänger och fästen i dom rummen.
Kört en maskin tvätt och hängt. Plockat ur och i diskmaskin, köpt en stock snus, åka och jobba 16-20, sen panta flaskor som jag hade fullt i en svart sopsäck och handlat på Ica, tankat bmw:n och fyllt på luft i framdäcken på Statoil.
Så det har gått i ett idag :)

Ikväll har vi avmaskat katten. Stoppade in en liten tablett långt bak i munnen med lite smör på och hon svalde den iaf. Hon fick lite blötmat på det sen :)
Jag ska till veterinären med henne på fredag. Vanlig koll och så ska veterinären få kolla hennes ögon ifall hon ska opereras igen eller inte. Hon har ju lite för stora ögonlock (Entropion) så dom rullar in i ögonen. Hon har opererats för det innan vi hämtade henne i Dec men det är lite kvar. Dom har ju lite mycket hud nakenrasen Don Sphynx ;)

Jaja, ska väl gå och lägga mig snart. Ska jobba 7-17 imorgon. Ska se serien "The big bang theory" på kanal 5 först. Tycker den serien är rolig :)


// Millan

3 kommentarer:

  1. Det var inte dåligt vad du har hunnit med!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. håller med föregående talare, var har du fått energin i från? morsan

    SvaraRadera
  3. Fick den av solen tror jag ;)
    Börjat lite med vårstädningen :) /Millan

    SvaraRadera