onsdag 15 juli 2009

It´s Britney bitch!

I måndags åkte jag och Linnea till Stockholm och gick på Britney Spears konsert "circus" i globen, och vilken jäkla fantastisk show det var! Den var så bra. Hon sjöng tyvärr inte live men det kanske inte skulle varit så lätt eftersom hon dansade och rörde på sig ganska mycket. Hon hade en väldans massa dansare som var superduktiga.Jag tycker nästan synd om er som inte var där så ni fick se på showen. Det var ju en massa cirkusartisker som showade emellan låtarna medans Britney och dansarna snabbt bytte kläder och det gjorde dom till nästan varje låt och det var 19 låtar :)
Jag och linnea knäppte en del kort, det blev inga superbilder men det är ju ett minne iaf. Linnea filmade lite med. Vi hade jättebra platser nästan längst ner och scenen var i mitten med två mindre scener på sidorna och dom dansade fram och tillbaka överallt så det var bra.
Det åkte ner en röd ridå över mittenscenen som sen åkte upp och då kom "cirkusprinsessan", nerhissad från taket, och då började showen till publikens jubel :)
Dom tre scenerna i globen med en mindre svart ridå innan showen (kortet är knäppt längre upp än vi satt)
Röda ridån åker upp. Dom visade en inledningsfilm på duken


Dom hade ju liite konstiga kläder på sig många gånger av alla byten, det var lite av en porrshow ibland när dom ålade runt i dom där kläderna ;)


Hon åkte upp i ett paraply till en lugn låt
Instängd i en bur med klängiga karlar i läder
Hit me baby one more time...

Låten "Womanizer" i polisuniform
Lite skrevtagning i grupp ;)

Jaa, porrshow skrev jag väl tidigare va?! ;)

Britney åker runt scenen i mitten högt upp i luften i en tavelram.

Innan vi åkte till globen så åt vi middag på kinarestaurang, och drack nån öl.
Jag och Linnea hade jättekul på våran resa till Huvudstaden och åkte hem nöjda och trötta dagen efter. Vi turades om att köra bilen, men som tur var så körde Linnea inne i Stockholm iaf , det var snällt :)


Idag var min första dag på jobbet efter semestern, det känns faktiskt skönt att vara tillbaka igen, fast det är klart man hade velat haft semester hela sommaren :)
Förut ikväll kl 18 så hade jag hudvårds"party" hemma hos mig. Det var roligt. Vi fikade lite emellan pellingar och sminkning oxå :) .

Det var Gunilla, Inga-Lisa, Angelica och Eva som kom hem till mig. Och Jeanette som höll i det såklart.
Nu ska jag gå och sova, ska ju upp och jobba kl 8 imorgon :)
// Millan

2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar kväll Millan... Det var jättemysigt och snart ska vi göra om det igen... Jag längtar.... Stora kramar . // Eva.

    SvaraRadera
  2. Tack själv Eva, det var roligt att du kom :)
    Ja, två gånger till blir det. Spa och smink :) Kramar / Millan

    SvaraRadera