torsdag 16 juli 2009

Smärta och domningar

Nu är det lite mer än två veckor sedan jag vurpade med motorcykeln i Karlskoga. De sista två dagarna har jag haft fruktansvärt ont i ryggen. I morse ville jag inte kliva upp men jag petade i mig ett par alvedon och stack på jobbet, det gick rätt bra fram till efter lunch då jag fick ta en ny laddning för att orka jobba.
Nu sitter jag hemma och hemma kan jag ha hur ont som hellst, jag behöver ju IAF inte jobba.
Men det som oroade mig lite i eftermiddags var att jag kännde anntydan till domningar i fötterna och även en skum känsla i knäväcken som jag inte riktigt kan beskriva, en blandning av en ilning och domning kanske är det bästa sättet jag kan beskriva det på. Får nog ta och sätta mig och ringa till sjukhuset imorgon så jag får en tid på röntgen och kolla ryggen, just in case. Så ont som jag har nu ikväll har jag inte haft på hela tiden, jag kan inte sitta, inte stå, inte ligga... Det gör ont hela tiden med andra ord.
Jaja, jag återkommer om jag får någon tid på sjukhuset.

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar