fredag 3 juli 2009

Nova

Min syster Carro och hennes bäbis Nova, 3 veckor, har varit hemma i Sveg nu i några dagar och hälsat på. Hon är ju såå söt! Jag har varit och träffat dom hela dagarna nu i går och i förrgår.
Carro och Nova som gosar lite. Det var så varmt åt Nova så hon hade mest bara blöjan på sig. Jag bytte också blöja några gånger. Och oj så små blöjorna är.

Jag, moster Millan, med en mätt sovandes Nova.


Novas mormor som badar henne lite så hon fick svalkas lite i värmen.

Nova i handduk efter badet. Hon är så liten att hålla i.
Synd att Carro och Nova ska åka hem idag. Tycker dom skulle stannat längre, helst för alltid :) Men hon kommer ju fler gånger. Nu ska jag åka dit så jag kan säga hejdå till dom innan jag och Hinkas ska åka till Ortholmen idag på mer semester där. Och till middag skulle vi äta Surströmming!! Gott ska det bli!

// Millan

2 kommentarer:

  1. Men vilken söt liten systerdotter du har,millan..
    Mormor ser riktigt stolt ut.
    Hälsa.
    Kram...majjan.

    SvaraRadera
  2. Ja hon är jättesöt :)
    Ja mormor är stolt. Hälsa du med, kram...Millan

    SvaraRadera