söndag 12 juli 2009

Städhelg

I förrgårkvälls var jag på smink"party" hos Ullis med några till. Vi fick prova sminka oss med massa olika ögonskuggor m.m. Det var roligt, och jag köpte så klart lite smink, men vi får väl se när jag ska använda det som nästan aldrig sminkar mig ;) Här får ni se en liten närbild på mig. Det är för att ögonskuggan ska synas som jag ser lite trött ut ;)


I helgen har det städats i hela huset minsann. Dammsugit, skurat och dammtorkat har vi gjort. Eller mest jag då ;) Plockat runt grejjer, tvättat, hängt och vikt massa tvätt, och kört två diskmaskiner. Hinkas har klippt gräsmattan och jag har rensat massa ogräs i rabatterna. Så nu är det fint här. Vi har duschat och ätit toast så nu ska vi sova för Hinkas ska jobba imorgon, och jag och Linnea drar iväg till Stockholm imorgonbitti. Vi ska ju se Britney Spears konsert "Circus" i globen imorgonkväll!!
Vi ska köra dit med bil. Får väl se om vi ens hittar dit till vandrarhemmet. Hoppas Linnea kör inne i Stockholm för jag hittar ju knappt till Östersund! Ha ha :) Som tur är så ska vi ha med GPS:en. Den borde ju hitta dit iaf :)

// Millan

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en toppenkväll, puzz mamma

    SvaraRadera
  2. Kul du ringde från Globen så vi fick höra Britney Spears "live". KRAM // Pappa & Eva.

    SvaraRadera