måndag 13 juli 2009

Ring sjukhuset

Ring sjukan någon, jag tror jag slog huvudet hårdare än jag först trodde när jag vurpade. Jag har nämnligen blivit sugen på att tuffa runt på en Kawasaki VN900 Custom. Jag har aldrig gillat customhojar förut men det är något speciellt med denna som grep mig från första gången jag såg den.
Den kanske till och med Millan sitter bekvämt på.
Men tro nu inte att jag ska sälja "räsern". Jag har precis hittat lite racedelar till den så att det inte bli lika dyrt nästa gång jag vurpar. Det är lika bra att man budgeterar in det på en gång. Men när den är avbetald, snart förhoppningsvis, kanske man kan köpa en hoj som jag och Millan kan tuffa runt på och bara ta det lugnt istället för att ha så bråttom överallt. Man kanske till och med kan åka på semester med den där hojen...
Appropå Millan, hon ringde lite tidigare ikväll och sade att det hade varit "En jävla show!" på globen. Lät som dom hade haft jättetrevligt, ätit och druckit gott. Imorgon är hon hemma igen så att jag kan sova. Borde nog somna rätt lätt ändå i natt, har sovit ca 2h, orolig för att försova mig första dagen efter semestern, men det gick ju bra, jag sov ju knappt alls ;).
Nu kryper jag ner. Godnatt!

Vill ni ha mitt bank-nr. för att sponsra så jag kan köra långsammare på gatan så kan ni hojta till =)

// Hinkas

1 kommentar:

  1. Jag har ringt sjukhuset, magnetröntgen av hjärnan(eller det som blev kvar av den efter vurpan) ska göras lördagen 32/7 kl 25,00.
    Häls svärmor

    SvaraRadera