torsdag 3 september 2009

Bilbingo

Om en timme ska jag, Sussi och Maria åka och spela bilbingo på skidstadion. Hoppas att jag vinner dom där 55.000 :- som är storvinsten :) Jag glömde skriva förut att jag var iväg förra torsdagen oxå, och då vann jag faktiskt 500:- Det var kul! :)

Sussi och Jennie var här för en timme sen och plockade röda vinbär. Jag hjälpte oxå till att plocka åt dom. Jennie visade även sin nyinköpta bil. Det var riktigt fin faktiskt, för att vara en Volvo ;) Ha ha! Nädå, den var fin. Snygg färg oxå. På kortet sitter hon i den med sin söta mage :)
Jennie, var glad att jag inte la upp bilden då du ligger över bilen, du ser inte klok ut ;) Ha ha.
Så här mycket bär blev det, det tog ett bra tag att plocka dom åt oss. Och ändå är det mycket kvar på buskarna. Dom tyckte jag hade jäkla mycket vinbär ;)
Händerna blev alldeles kladdiga efter, och våra kläder och skor. Så nu ska jag gå och tvätta mina jeans som blev lite rosa :)
// Millan

1 kommentar:

  1. Haha, ja jag är glad för det tror jag;)
    Tack så mkt för idag, jag kommer väl upp och får mig lite kort ngn dag också. Hoppas ni vinner nått ikväll! Kram

    SvaraRadera