måndag 14 september 2009

Sushi

Nu ikväll kom mamma och Cissi hit och åt sushi med oss. Det var smaskens! Sen stannade Cissi och spelade guitar hero med mig medans Hinkas var ute och gick/joggade. Sen såg vi tre på film men den var inge bra alls. Den hette "Observe and report".
Tidigare idag så var jag på bilprovningen och besiktade M5:an och den gick igenom utan anmärkning. Han som besiktade den tyckte den var väldigt fin. Jag åkte med på provturen (det brukar jag inte göra), han drog på lite extra med den ;)
Sen har jag gått brorundan med mamma faktiskt :) Efter det åt vi lassagne som hon gjort hos henne.
Jag har inte skrivit på en vecka nu, men vi har mest jobbat, kollat på filmer/TV, städat och grejja hemma, ragga på Sveg en del kvällar :)
Jag följde med pappa, Eva, farmor och farfar till Bäckvallarna i Torsdags oxå där farmor och farfar har en stuga. Där var vi mycket när jag var liten, men nu ska dom sälja stugan så vi var där och knäppte lite kort.
I helgen har jag jobbat 22 timmar (Lördag och Söndag) så jag är väldigt trött efter dom passen nu. Igårkvälls efter jag slutat jobba 11-timmar kl 20 så klippte jag Hinkas, så nu är han korthårig och fin. Sen hade vi fredagsmys på en Söndag och åt chips och kollade på filmen "Blood in blood out".

// Millan

3 kommentarer:

  1. Gud va gott Millan, va avis jag blir. Hoppas jag blir bjuden till er på sushi nån gång igen.
    Kramar från M.majjan

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja det förstår jag, det är gott. Ja det blir du nog någon mer gång :)Kram från oss

    SvaraRadera
  3. Yihaaa,,, visst fasen e "Blood in blood out" riktigt fetbra??? E ju överlägset den bästa filmen sen "The shining" me undantag på "Fredagen den 13:e" Tala gärna om för Caroline åsså hur galet bra den är,,, för hon hatar den *hehe* Hare gottast där nere

    /M

    SvaraRadera