tisdag 8 september 2009

Brorundan

Idag slutade jag jobba kl 12 så då gick jag och mamma hela brorundan tillsammans.
Jag rör aldrig på mig så jag har ingen kondition alls, blir andfådd av en liten trapp till och med. Då är det illa, så nu var jag duktig iaf.
Jag har inte gått brorundan på ett halvår minst ;) Har tänkt fleeera gånger att nu måste jag skärpa mig och börja motionera mer än att gå från huset till bilen och tvärtom, men det blir inget av det. "Onödigt, har annat att göra" tänker jag varje gång. Följderna har blivit att jag är otränad, orkar ingenting och jag har lagt på mig lite mer, men jag får skylla mig själv helt enkelt!
Ja jag vet att jag är jäkligt lat.........Men jag ska skärpa mig ;)

// Millan

1 kommentar:

  1. Äh, int är du lat inte, du behöver nån som drar igång dig bara. Puss från mamma

    SvaraRadera