söndag 13 september 2009

Kostade skjortan!

Igår var jag och Gunilla en sväng till Östersund för att handla lite skjortor, slirrar, ett par byxor och skor åt mig. Det var snabbt fixat...
Vi åkte från sveg ca 10:00, 12:00 var vi i Östersund, 12:45 hade vi handlat klart och åt lite lunch, därefter gick vi igenom Jula ute i Lillänge på 10min och åkte hem. En väldigt effektiv shoppingtur. Tur att inte Millan var med, då hade vi nog inte kommit hem än ;).

Detta plus ett par nya finskor handlades:

Idag har jag varit produktiv och städat lite här hemma, eller skurat IAF. Jag och Millan var en sväng på Dollar också och handlade lite gott tills ikväll, det blir fredagsmys på en söndag istället. Med det i åtanke så drog jag på mig skorna och gick en sväng runt ulvkälla, gick / joggade. Det blev rask promenad vartannat gatljus och jogging vartannat. Tänkte att jag skulle försöka haka på Björn och Rojpen när dom ska ut tisdagar och torsdagar och gå / jogga.

Neh, nu kommer Millan snart hem från jobbet och ska klippa mig, så jag kommer vara riktigt snygg med ny skjorta, byxor, skor, slips och nyklippt imorgon =).

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar