torsdag 24 september 2009

Grattis Lina 24 år!

Idag har vi varit till mamma och gratulerat syster Lina som fyller 24 år idag. Mamma hade gjort en jättegod tårta som hon brukar göra :) Lina fick 2 filmer av oss (vi köpte 2 till oss själva oxå).
Nova var förstås oxå där och var lika söt som alltid. Men hon fick då ingen tårta ;)

Hinkas var iväg med ambulansen igår och regbesiktade den för 1 passagerare. Så nu ska vi boka vanlig besiktning så man får köra med den sen.
Igårkvälls tittade jag och Hinkas konstigt nog på en film...igen ;) Vi såg på "Year One" med Jack Black. Den var rolig faktiskt.
Igår valde jag ut och fixade iordning 52 kort som jag knäppte på Ritvas begravning i Aug. Henry ska få dom så jag ska skicka iväg dom på framkallning imorgon.
Jag har jobbat klart för den här veckan, så nu är jag ledig Fredag, Lördag och Söndag. Om mamma ska skjutsa hem Lina till Örnsköldsvik på Söndag så ska jag följa med och gå på IKEA. Och till veckan ska jag till Östersund 2 gånger. Både jag och Hinkas har fått tid på sjukhuset olika dagar :/

// Millan

2 kommentarer: