fredag 2 oktober 2009

Long time no see!

Ja nu var det en vecka sen vi skrev nått igen, fy fy. Men man tänker hela tiden att man ska göra det sen men det blir aldrig av ändå :)
Men här kommer veckan som gått:
Förra fredagen var vi på knuten och åt pizza med några av Hinkas kollegor, jag var chafför och Hinkas och dom andra drack öl. Vi skulle bara äta och dom dricka en öl eller två, men det slutade med att vi hamnade på en fest med ca 20 pers på myrgränd till kl 3 på natten ;) Jag brukar inte vara chafför och/eller sitta nykter på en fest, men det gick ju det oxå. Det var roligt ändå, med armbågsskrap i asfalten, trasig toalett så vattnet sprutade och spyor i sovrummet ;) (Inget av detta var vi skyldig till).

På lördagen var vi ute och busåkte lite med bilar med björn och Rojpen. Hinkas bränner lite däck och jag åkte en sväng med Björn. Han åkte fort och sladdade runt så jag blev alldeles skakis när jag klev ur bilen sen ;)

På Söndag följde jag med mamma, Cissi, Lina och Nova till Sundsvall och gick på IKEA. Magnus kom och hämtade Lina och Nova sen så åkte dom hem till Ö-vik.
På tisdag var jag i Ö-sund på Lungmottagningen och gjorde ett andningstest. Pappa, Eva och Cissi med kompis följde oxå med och vi passade på att shoppa lite.

igår, torsdag kom pappa och Eva till mig en sväng. Pappa lagade läckan i stuprännan åt oss. Det droppar vatten rakt ovanför ytterdörren så på vintern blir det en stor isknöl där som man kan halka i så nu hoppas jag det inte kommer göra det nå mera. Tack pappa!

På eftermiddagen blekte jag håret på Cissi, och sen var jag hemma hos mamma igen på kvällen på tupperware-bakparty. Åse kom och bakade med oss. Det blev cheesecake, kladdkaka och bullar. När det var klart så fikade vi så klart och smakade, och allt detta blev sååå himmla gott så jag vet inte vad! Ha ha :)

Och idag har jag och Hinkas varit i Ö-sund (jag igen). Hinkas var på diabetesmottagningen. Vi åt lunch på MAX med 4 killar som Hinkas känner genom en motorcykelklubb han är med i, 99riders ( betyder att dom inte är riktigt 100 ;). Och så handlade vi lite småsaker sen. Bla ett tv-spel, Resident evil 5, där man skjuter massa zombies i Afrika. Så nu när vi kom hem tidigare ikväll tills alldeles nyss har Hinkas spelat det medans jag har legat under en filt och kollat på.

Nu ska vi se en film tror jag :) Det blir Änglar och demoner.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar