lördag 31 oktober 2009

Helloween

Eftersom Millan varit på 10-års återträff för sin klass (från de att dom slutat 9'an) så har jag haft lite tråkigt idag. Så kl 21:00 tog jag kameran och stativet och stegade iväg. 2.5h senare kom jag hem med en del foton, många dåliga men några som jag tyckte blev rätt bra, så här delar jag med mig av dom.
Tanken var att jag skulle få lite läskig stämning på korten men dimman som varit hela dagen hann försvinna medans jag var på väg ner på Sveg och det blev smällkallt :/.
Jaja, blev rätt schyssta foton ändå.






// Hinkas

4 kommentarer:

  1. Tja, Kan du kolla dina PM på garaget??

    Fish

    SvaraRadera
  2. mycket fina kort, svärmor

    SvaraRadera
  3. Kanonbra kort Hinkas. Riktigt stämningsfulla för Halloween..
    Kram från Rengsjö.

    SvaraRadera
  4. Ja det blev riktigt snygga kort älskling, speciellt dom i kyrkparken :) // Millan

    SvaraRadera