söndag 1 november 2009

Klassåterträff!

Iår är det 10 år sen jag gick ut klass 9A, så igår hade vi klassåterträff från klass A och B. Alla kunde inte komma men det var kul att träffa dom som var där iaf. En del har man inte sett sen skolan nästan. Vi träffades på dagen för en rundtur inne i skolan, då passade vi på att ta ett gruppfoto i matsalen.

Sen gick vi tipspromenad runt skolan. Frågorna handlade mycket om åren vi gick där, 97-99. Jag kunde ju varenda fråga såklart......inte :/

Vi från klass A hade lite förfest hos Maria. Jag och Mia hade suttit hos mig innan och druckit vin så nu fortsatte vi. Linda fick då inte dricka nå alkohol ;)
19:20 drog vi mot mysen för att äta tre-rätters middag. Det var väldigt dimmigt ute igår så bilden blev konstig.
Mmm, det var väldigt god mat tyckte jag. Kladdkaka och grädde som efterrätt sen :)

Efter maten fortsatte alkoholdrickandet och det kom dit mer och mer folk.

Eftersom det var Halloween så var en del utklädda. Stefan var utklädd som Jokern. Han såg lite läskig ut ;) Men det var snyggt gjort, kul att någon anstränger sig lite tycker jag. Det fanns 2 st "Robin" där oxå, Batman kom aldrig dit, han hade däckat innan hörde jag, Haha :)
Hittade även några "poliser" utanför men dom var för unga så dom fick inte komma in. Men dom var väldigt tjusiga :)
Det var en trevlig heldag. Roligt att träffa många av klasskompisarna igen. Kom hem halv fyra imorse, så idag har man mest legat ;)
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar