fredag 13 november 2009

Fredag 13 November

Ja idag har vi varit tillsammans i 11 år! Mycket längre än dom flesta i våran ålder. Men vi är lika kära än :)
Jag stannade hemma från jobbet idag. Fortfarande väldigt förkyld men lite piggare. Men idag är jag inte yr eller har ont i huvudet iaf. Tänke att det är bäst att stanna hemma och vila så jag orkar jobba i helgen för det ska jag. 11-timmars pass både Lördag och Söndag.
Vi tänkte ju gå ut och äta ikväll men eftersom jag är sjuk så hämtade Hinkas hem maten. Vi åt Filé Oskar och drack Cola :)
Sen har vi tänt levande ljus, myst i soffan och kollat på tv och film.

Nä, nu ska vi gå och sova, go natt!
// Millan

2 kommentarer:

  1. Grattis än en gång och vad bra att ni inte gick ut då du är lite dålig. Visst smakar det bra med lite "hämtmat" och lite mys där hemma ;)

    Grattiskramar från pappa / svärfar & Eva.

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott :=)

    /Rojpen

    SvaraRadera