torsdag 12 november 2009

Sjukling

Jag är förkyld. Började helt plötsligt igår eftermiddag. Har ont i huvudet, ont i halsen och snorig och kittlig i näsan. Ligger i soffan under en filt och ser på film idag. Har tagit alvedon och C-vitamin, och snus såklart :)
Jag är ledig från jobbet igår och idag men jag ska jobba Fre, Lörd, och Söndag. Så jag hoppas att jag är bättre imorgon. Det måste jag vara, för Hinkas och jag tänkte ju gå ut och äta något gott imorgon kväll på våran årsdag :(
Fredag den 13:e November 1998 blev vi tillsammans :)

Nä, nu ska jag se en till film, mot soffan.....
// Millan

4 kommentarer:

  1. Bli frisk nu gumman så att ni kan fira eran 11-års dag ute. Annars så får ni beställa hem lite god mat och mysa till lite levande ljus och en romantisk film ;)

    KRAMAR från pappa & Eva.

    SvaraRadera
  2. Grattis på er dag, hälsningar mamma och oskar.

    SvaraRadera
  3. Jättemycket grattis från oss alla här i Linsell också!!! Ha en mysig kväll! Gunilla och Kalle
    P.S Krya på dej Millan! D.S

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket! Ja vi har haft en mysig kväll :)
    Kram kram till er alla!! / Millan & Hinkas

    SvaraRadera