onsdag 18 november 2009

Entourage

Jag är fortfarande lite förkyld och Hinkas är oxå hemma och är förkyld, och eftersom jag jobbat hela helgen så var jag ledig Måndag och Tisdag så då hade vi Entourage-maraton.
På 2 dagar är vi nu halvvägs genom 3:e säsongen av den serien. Det är ca 30 avsnitt (25 min långa). Så vi har legat i soffan hela Måndag och Tisdag :)
Min lillasyster Cissi har varit jättesjuk i över en vecka nu, feber och hosta. Och igår fick hon veta att hon har svininfluensan. Fy, :( hoppas hon blir frisk snart.

Idag har jag jobbat till kl 13. Ska väl ner och handla lite middag snart, sen kanske vi ser på lite fler Entourage avsnitt ikväll ;)

// Millan

3 kommentarer:

  1. Men hur går det med renoveringen i huset?!!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott hörrni..!! =)
    Hade glömt att det var ni som var det som låg i bakhuvudet att det var något som brukar inträffa fredagen den 13'e ;)
    Men man börjar ju komma till åldern och glömma precis allt man kan glömma hehe

    Hälsa Cissi och hoppas hon kryar på sig.
    //Christer
    Två polare har haft Svinis och det blev inte mer än 1,5 veckor framför Tv-spelet snörvlandes så jag hoppas det blir lika åt hon.

    Ha det bäst alla!!!

    SvaraRadera
  3. Angående renoveringar i huset så ligger det lite i dvala och väntar på pengar. Vi har skissat upp i våra huvuden hur köket och "kontoret" ska se ut som kommer vara härnäst på tur vad gäller renovering.

    Christer, kul att höra ifrån dig! Komma till åldern... det gillar Millan att du säger eftersom hon är lika gammal ;). Jag är ju hela 1år yngre än dig, give or take ett par timmar ;).
    Cissi verkar krya på sig bra, vi kollade på film till 02:30 i morse. Ska se klart filmen ikväll tänkte vi. Och kanske dra igång en till.

    // Hinkas

    SvaraRadera