tisdag 24 november 2009

Fönster

Idag när jag varit ledig så har jag bara hållt på med alla fönster i huset.
Jag har putsat klart dom 12 fönster som var kvar (in & utsida), dammtorkat alla fönsterbrädor i huset, och burit in alla sjuttioelva blommor till duschen och spolat av dom och burit tillbaka. Det tog ett tag :) Sen har jag bytt ut gardinstängerna i köket och klippt av dom alldeles för långa snörena till de 3 persiennerna i köksfönstren. Fönster, fönster, fönster, men nu är det klart iaf.

Kalle har varit här en stund idag och fixat lite med stenimitations-väggarna i gillestugan oxå.
Nu ikväll har vi sett på en film igen med Cissi, det är kul med film :)

Har nyss duschat så nu är det bäst att lägga sig, ska upp halvsju imorgon
// Millan

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du Millan !!
    Skönt när det är gjort, eller hur?!
    Men du vet väl att det inte gör något om det ligger lite damm i hörnen ;)?!
    Ha det bra. // Svärmor

    SvaraRadera
  2. Nä jag vet att det får vara lite damm, men helst vill jag att det ligger i dammsugaren ;)
    Men skönt att alla fönstren är klara nu iaf. Ha de // Millan

    SvaraRadera