onsdag 28 oktober 2009

Svin(nya)influensan

Glömde skriva det tidigare att jag idag var upp på sjukan och fick mig en spruta. Det var vaccinering mot svininfluensan. Så nu sitter jag här lite domningar i handen och en axel som är så öm att det börjar bli jobbigt att röra på den.
Jag har varit så extremt trött idag, även innan jag fick sprutan, så att när jag kom hem åt jag middag och sedan somnade i soffan och sov i 1h innan Millan väckte mig. Men nu orkar jag inte vara vaken längre utan nu blir det sängen så man med ny kraft kan sätta sig och fixa utbildningsmaterial och utföra utbildning imorgon. Tanken var igentligen att jag skulle ta med mig lite jobb hem och jobba lite övertid men jag hade noll ork till att göra det. Så jag får kanske be om lite hjälp med översättning av material imorgon så jag slipper göra allting själv.
Nu säger jag godnatt, bra mycket tidigare än vad jag brukar göra i vanliga fall.

G'natt!

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar