torsdag 22 oktober 2009

Orphan

Igårkvälls såg vi filmen "Orphan". Det är en ny rysare, och den var riktigt bra och spännande hela tiden. Och jag blev så jäkla förbannad, vilken jävla unge! Jag brukar inte bli så arg till filmer för det är ju bara en film, men nu var jag arg under hela filmen på den där ungen......och lite rädd för henne oxå ;)
Till och med senare när jag duschat och satt och filade naglarna så sa jag till mig själv "vilken jävla unge". Som om att det varit på riktigt ;) Ja, jag är lite knäpp...jag vet.
Ja, ni måste se den sen så förstår ni. Kan inte berätta mer än att det är ett par med två barn som adopterar en 9 årig flicka, Ester, och hon är inte alls så snäll som hon först ser ut att vara.

// Millan

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se den filmen till veckan med er.

    KRAM // Nilsvallsligan :)

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli roligt. Jag ska se hur arga ni blir ;) Kram kram! // Millan

    SvaraRadera