tisdag 15 september 2009

Spring i benen

Ikväll var jag ut och gick/joggade en bit med Björn och Rojpen. Vi började hemifrån Björn och gick förbi Salab, sedan sprang vi och gick vi om vartannat. Istället för att springa på asfalten runt torven så vek vi av på skoterleden som går runt torven, lite mjukare och skonsammare för knäna när man väger lite som mig. Sedan blev det lite asfalt igen upp mot myrstacken där vi igen vek av ut i skogen och sprang lite. Vid järnvägsviadukten i Jerusalem vek vi av ut i skogen igen och sprang mot Sandtjärn, när vi var ute på vägen igen så gick vi tillbaks hem till Björn.
Det blev totalt en sträcka på ca 5.5km varav vi kanske joggade 1.7-2km. Ingen av oss är väl i speciellt bra form, men jag tror jag är i sämst, jag har IAF kortast ben så jag får ta dubbelt så många steg som dom andra ;). På torsdag ska vi nog ut igen.
Imorgon blir det ingen motion, vi har besök ifrån samsung så jag ska ut och käka middag med dom.
Nu ska jag göra i ordning så jag kan duscha lite innan vi ska kika på en skräckis.

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar