onsdag 15 juni 2011

Äntligen en ny mobil!


Japp, efter att ha kollat efter ny mobil några dagar har jag idag beställt en Samsung Galaxy Ace :)
Tänkte först köpa en Galaxy mini och sen en Galaxy Gio. Men efter vi hälsat på Per på Sykes igår på Samsung och fick titta på olika modeller så fastnade jag för Ace istället. Vill inte ha en för stor eller dyr mobil så den här blir perfekt.
Jag har en gammal Nokia mobil och har inte varit intresserad av nån ny. Men jag har några spel appar på Hinkas Iphone 3, så nu kan jag spela på en egen ;)

Vi fyllde då på med servo-olja i Audin och sen har den inte låtit något. Och jag har kört den varje dag till och från jobbet och den har startat alla gånger så problemet verkar äntligen vara över :)

Katten mår bra och bilen är lagad. Hur skönt som helst ;)
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar