onsdag 15 juni 2011

Jobbintervju

I morse fick jag ett samtal från en rekryterare i Jönköping angående ett jobb som jag inte sökt, det var en bekant som hade rekommenderat mig för jobbet så dom ringde upp mig. Så vi satt och hade en telefonintervju i ca 30min och hon tyckte det lät riktigt intressant. Två timmar efter våran intervju hörde hon av sig igen och frågade om jag kunde komma ner till Jönköping på en riktig intervju nästa vecka och jag sade att det var inga problem då jag har semester och inte sitter fast i något speciellt.

För en timme sedan hade jag fått ett mail från henne där hon frågade om jag kunde komma redan på tisdag vid 11-tiden. Så jag sade att det var OK. Jag kommer troligtvis åka neråt på måndag och stannar till hos en bekant i Köping och sover där för att på tisdag morgon fortsätta ner mot Jönköping.

Jag har ju sökt lite olika jobb den senaste tiden för att göra någonting annat än att sitta på SYKES. Har ju varit där i 9-år nu så det vore skönt att prova på något annat. Lite tokigt att jag får komma på intervju på ett jobb som jag själv inte sökt. Lite nervöst är det allt.

// Hinkas

1 kommentar: