söndag 12 juni 2011

Konfirmation

Idag har vi varit på lillebror Samuels konfirmation i kyrkan. Hade ju så precis lunch i 2 timmar 13-15. När alla släktingar skulle åka hem till mamma för att fika var ju jag tvungen att gå tillbaka till jobbet och Hinkas åkte till Linsell och fick hjälp av Kalle att byta bromsbelägg på bmw:n.
Ikväll när jag slutade jobba åkte vi till mamma och åt lite potatisgratäng och kassler som dom sparat från idag. Gott kvällsfika var det.
Audin har startat idag iaf så felet är kanske åtgärdat. MEN.....ett nytt fel uppstod idag. Självklart. Den lät jättehemskt när jag startade den i morse och lät mer när jag körde och svängde.
Det är nog servopumpen som låter. Den läckte lite olja i vintras och ikväll efter jag kört hem den från jobbet såg vi att det var tomt i behållaren. Ska köpa mer imorgon, men jag tar bmw:n på jobbet kl 7 imorgon istället :)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar