måndag 20 juni 2011

Sjuk på semestern

I torsdags kl 16 fick även jag semester. Åkte då och firade bror Samuel som fyllde 15 år, sen åkte jag på bilbingo med mormor, men vi vann ingenting. Det var ju synd men jag vann ju sist så det gjorde inte så mycket.
I fredags vaknade jag av att jag hade feber. Hade det mest hela dagen och låg i soffan och hade ont i huvudet och kände mig så där jättesjuk så man varken kan sova eller vara vaken, skitjobbigt.

På lördagen vid kl 12 vaknade jag och hade feber och kände mig jätte illamåendes. Skynda iväg på toan och spydde :/
Hade feber och var sjuk resten av dagen. Kunde knappt kolla på tv:n.
Igår var det lite bättre, ingen feber men hängig, lite hostig och låg bara i soffan.
Hinkas åkte ju iväg i torsdags till Åre och har åkt motorcykel på bana hela helgen så han kom hem i går kvälls. Han åkte igen idag efter lunch ner till Köping. Och imorgon till Jönköping på jobb-intervju.
Jag tyckte han kunde komma hem i helgen och ta hand om mig när jag var sjuk istället för att åka motorcykel, men det kunde han inte :(
Pappa och Eva var snäll och handlade bananer, fil och sockerdricka till mig i lördags iaf. Fick inte i mig någon riktig mat.
Idag är jag bara lite seg och hängig, men väldigt hostig och snorig då istället. Har orkat vattnat blommorna iaf.
Jag vill inte vara sjuk på semestern. Sjuk kan man vara på vintern. Nu vill jag bli frisk.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar