lördag 25 juni 2011

Blir friskare iaf

Är fortfarande sjuk men det blir bättre. Har varit jättehes sen i tisdags. Hörs högre om jag viskar, men det sliter ju mer :)
Fick iaf åka upp på sjukhuset igen igår eftermiddag, på midsommarafton, och inhalera ångad medicin eftersom jag i tre dagar har varit tjock i bröstet. Det blev inget bättre hur mycket astmasprej jag än tog. Och jag stod inte ut nå mer.
Dom stack mig i fingret och kollade sänkan och den var mycket lägre iaf så penicillinet gör väl sitt ändå.
Jag fick ta 12 kortisontabletter oxå. Det blev lite bättre i lungorna efter jag inhalera in medicin på sjukhuset och några timmar senare var det mycket bättre.

Igårkvälls efter vi kom hem från ortholmen åkte vi till pappa och Eva och gav dom lite silltårta som Gunilla skickade med oss hem.
Sen följde jag med Per och mamma ut och raggade på Sveg och stod på storön och kollade på folk till efter kl ett.
Jag har inte kunnat sova inatt. Det gick bara inte. Halv sju sa jag till Hinkas att jag fortfarande inte somnat. Tror jag sov mellan 8-10 bara.

Nu har vi just kommit fram till Ortholmen och ska äta lunch. Sen ska vi ut och fiska med Fredrik och Jenny.

// Millan

Ps. Första blogginlägget med min nya mobil, Samsung Galaxy Ace ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar