lördag 25 juni 2011

Ibland går det bra

Och ibland går det mindre bra. Tyckte det gick bra på intervjun i Jönköping, det var spännande om inte annat. Vi skulle höras mer till veckan så får vi väl se om jag får komma och träffa VD och sådant.

Jag var in och jobbade lite idag på midsommarafton fastän jag har semester. Blev tillfrågad i torsdags förra veckan om jag kunde tänka mig att jobba. När jag fick höra att det var ungefär 450:-/h så hade jag svårt att säga nej till ett 9h pass. Efter det åkte vi och käkade lite midsommarmiddag med familjen i Ortholmen, och på vägen hem fick vi punka. Fick stanna och byta till reservdäcket. Tur det inte hände på E4'an tidigare i veckan.


// Hinkas

1 kommentar:

  1. Du blev i alla fall inte stående på JULA- parkeringen i Östersund i ösregn, som jag blev!!
    ;o)

    SvaraRadera