lördag 4 april 2009

Guitar Hero & Singstar

Min kusin Pernilla, hennes sambo Tobbe och deras två små pojkar är här i Sveg och hälsar på den här veckan (Dom bor i Västerås annars).
Igår kvälls var Pernilla och Tobbe hemma hos oss och hälsade på. Vi spelade Guitar Hero och sjöng Singstar till midnatt nån gång. Det var roligt :)
Vi fick en skrattattack allihopa en gång, Tobbe sjöng "så fint" i mikrofonen till en låt som en tjej sjunger och vi andra tre småskrattade lite så vi kunde knappt spela på trummorna och gitarrerna, och mitt i allt så flög ett batteri ut på golvet från trummorna som jag spelade på.
"Oj, mitt batteri flög ur" sa jag och kröp ner på golvet och hämtade det mitt i "våran konsert".
Hehe, hade det varit vi som spelade "på en riktig konsert" hade det nog låtit och sett roligt ut ;) Här är Hinkas med gitarr, Pernilla på trummor och Tobbe med bas.


Tobbe och Pernilla sjunger "Se på mig" (Jan Johanssen) på Singstar.


Tack Pernilla och Tobbe för en rolig kväll! Tobbe och Hinkas drack lite whisky och grogg. Pernilla och jag skulle ju köra varsin bil senare så vi drack inget. Men vi två hade lika roligt som dom, om inte roligare ;)

// Millan

2 kommentarer:

  1. ja det får vi göra om nån gång. kanske i västerås i sommar :)

    SvaraRadera
  2. Bli inte för fulla ikväll nu. vi ska spela poker här. ses imöörra då :D

    SvaraRadera