tisdag 28 april 2009

Cykla till Häddal.....och tillbaka

Idag efter vi slutat jobba så lagade vi våran favoriträtt till middag...Carbonara (eller hur det stavas). Det är gott det!
Sen så stack duktiga Hinkas ut och cyklade ca 5 mil (2,5 t) till Häddal fram och tillbaka!
Eller han cyklade till den där häxstenen brevid vägen, innan Häddal, och tillbaka, men det är ju nästan i Häddal :)
Jag skulle då aldrig orka cykla så långt.
Medan han cyklade så pysslade jag här hemma lite.
Jag har tvättat 2 maskiner tvätt och hängt, plocka ur och i diskmaskinen och kört den, deklarerat på internet, städat upp i köket, satt in papper i pärmar och satt ihop en papperslampa från IKEA. Den ställde jag nere i hallen sen så nu blev det mycket ljusare där :)
Sen har vi kollat lite på tv:n bara, och nu gick Hinkas och la sig för han ska jobba imorgon, men jag är ledig onsdag och torsdag, så nu ska jag gå och kolla på några Vänner-avsnitt!
Jag är inne på sista säsongen (10), så nu är dom snart slut ju :(

// Millan

3 kommentarer:

  1. Bara att hojta till när du sett klart serien så kommer jag upp med spelet :o)

    SvaraRadera
  2. Herre gud Hinkas!!!
    Du cyklar mer på en dag än va jag gjort de senaste 2 åren, Suveränt bra gjort, Heja, Heja, Häls Svärmor.

    SvaraRadera
  3. Det vore kanon det Sussi :) Jag borde vara expert på Vänner nu....hoppas jag ;)

    SvaraRadera