fredag 1 maj 2009

1 Maj....sommaren är snart här!

Vintern rasat ut bland våra fjällar.... :)
Ja igår var det sista April och vi var ner på kvällen och kollade på majbrasan och fyrverkerierna, och det tyckte jag var jättemysigt för jag gillar både eld och raketer ;)
Det var ganska mycket folk där, och det var väldigt varmt och skönt vid majbrasan.
Vi raggade lite på sveg oxå och kollade på fulla ungdomar, usch vad dom dricker på den dagen. Det har då aldrig vi gjort :P
Vid halv elva på kvällen tog Hinkas på sig kostymen och for med M5:an till Linsell för att vara chafför åt ett brudpar ner till Hotell Mysoxen, så då raggade jag runt lite med mamma istället. När Hinkas kom tillbaka åkte vi runt på sveg till kl 00:30 så då var det dags att åka hem och lägga sig för vi skulle ju upp och jobba idag.

Jag knäppte massa kort på majbrasan och fyrverkerierna oxå, jag knäppte nog 40 st på raketerna bara, för dom är så snygga ;) Så här är några kort ni kan kika på.








Hinkas cyklade förresten 4 mil på eftermiddagen innan vi åkte på majbrasan.
Nä, nu ska jag åka ner på Ica och köpa flintastek och grillkol för vi ska grilla med Per och Angelica här hos oss kl 18:00 då Hinkas slutar.
// Millan

5 kommentarer:

  1. Och jag har heller aldrig varit full på valborg...eller full över huvudtaget när man var yngre...Och din mamma har INTE skjutsat hem mig två gånger..;-)

    SvaraRadera
  2. Näpp, jag har inte skjutsat hem dig, Maria, Åhh inte var du rädd att få stryk av farsan heller, HaHa MVH Millans mamma.
    Vicka snygga bilder du knäppte på raketerna, mina bilder flöt liksom ihop, på nåt vis. Puzz mamzen

    SvaraRadera
  3. Haha, jasså du Maria, fick hon skjutsa hem dig :) Var du så full ;)

    Ja visst blev korten fina mamma, jag älskar fyrverkerier! kram // Millan

    SvaraRadera
  4. hej!! vilka fina kort du tog mina va inte alls lika fina:
    Nea

    SvaraRadera
  5. Hej Linnea, jasså, var du där?! jag såg dig inte. fast vi var inte där så länge heller ;) // Millan

    SvaraRadera