torsdag 7 maj 2009

Nu säljs vår pärla på blocket :(

Igår kväll skrev vi annons på våran bmw 318, och la upp den på blocket. Så nu får vi se om nån nappar på den. Om nån köper den hoppas jag att det är nån från Skåne (eller långt bort) så jag inte behöver se den nå mer, för jag kommer sakna den då :(
Fast sakna den kommer jag göra ändå, den har ju varit med oss i 7 år, sen vi tog körkort.
Och jag kommer nog inte kunna undvika att fälla en tår (eller fler) om den säljs.
Här kan ni se annonsen: http://www.blocket.se/vi/21581522.htm?ca=3&w=1

// Millan

2 kommentarer:

  1. Gud vilka snyggingar du har på kort i dag, tror jag ska lägga in ett bud på bilen, nej förresten den såg för dyr ut. Puzz mamzen

    SvaraRadera
  2. Ja dom var riktigt fina på kortet :)
    Nä, den är inte för dyr, den är ovärderlig nästan :)
    kram från millan

    SvaraRadera