fredag 1 maj 2009

kroppssmyckning

Tänkte bara säga att jag "snubblade" över en äcklig sida på internet om "kroppssmyckning"när jag sökte efter tatueringar. Den heter http://www.lunacobra.net/ om ni vågar gå in där och kolla.
Men VARNING för starka och äckliga bilder :)
Det innehåller kort på folk som tatuerat ögonvitorna, sytt ihop öronen så dom ser ut som älvor, skurit ut bitar ur öronen, satt in kulor/knölar på kroppen, branding, scarification, delar tungan i två, m.m.
Jag var tvungen att kika på bilderna när jag kom in på sidan. Jag tyckte det var lite räsigt. Jag skulle då aldrig göra nått sånt :/
Jag upptäckte sen att varenda en som gjort något av allt det där var fula, ok då....dom flesta då, ursäkta....men så tyckte jag iaf. Så dom gör det väl för att synas och sticka ut ur mängden antar jag.

Watch it, if you dare ;)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar