tisdag 5 maj 2009

Matrix

Jag och Hinkas har haft Matrix-maraton nu i två dagar. Vi såg första filmen igår och andra och tredje nu ikväll. Vi har sett dom 2-3 gånger förut för längesen, men det är först nu som jag förstod hela filmerna ;) Tycker dom är lite invecklade så man måste se dom flera gånger för att förstå allting. Dom är väldigt bra iaf.

Jag har jobbat hela helgen, 11-timmars pass både lördag och söndag, så idag var jag trött och låg ända till kl tolv. Och det är väl antagligen därför jag har haft ont i huvudet precis hela dagen :)
Medans jag har jobbat i helgen så har Hinkas bytt till sommardäck på silvriga bmw:n och sopat klart gruset från asfalten på våran gård. Han cyklade ju 10 mil på lördagen oxå som han skrev om :)

Hinkas lyckades få med mig ut på en cykeltur igårkvälls när jag slutade kl 20. Vi cyklade bara runt nere på Sveg och tillbaka hem. Vi cyklade väl ca en haltvimme och jag blev helt slut i benen ;) Haha....man kanske ska ta och börja motionera lite, som Hinkas. Jag har ju knappt cyklat något sista åren heller så det kändes ovant oxå.

Nu ska vi sova för vi ska jobba imorgon. Go natt!
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar