söndag 17 maj 2009

Eurovision

I fredagskväll bytte Hinkas huv på S4:an till nya kolfiberhuven med hjälp av Per, Björn och Rojpen. Det blev riktigt snyggt! Och till veckan kommer väl luftfiltret vi beställde oxå.
Medan dom bytte huv så var jag på party i Agnetas stuga vid Lillån (bortanför vallsjön) med 16 arbetskollegor. Det bjöds på god mat, potatissallad, kött och massa exotiska frukter. Och självklart var det öl, vin och likörer som dracks till midnatt när vi sista gänget åkte hem. Det var en väldigt rolig och trevlig kväll med massor av skratt och tok. Vissa hade lite FÖR roligt och mådde inge bra så dom fick åka hem tidigare ;) Synd bara att jag glömde kameran :/

Igår kvälls (lördag) hjälpte pappa och Eva mig att köra två stora lass med skräp till sopstationen. Och sen var jag och Hinkas till dom kl 18 och åt grillad lax. Jag stannade och såg på eurovision med dom och drack vin och hejjade på sverige, men vi förstod att vi inte skulle hamna i toppen så vi hoppades att island skulle vinna, men Norge vann stort över dom andra. Den låten var INGE bra. tyckte inte den skulle ha vunnit. Hinkas kom och hämtade mig när det var slut så åkte vi hem och sov.
Idag har Hinkas packat, och åkte vid kl 12. Det blev att han åkte en dag senare än tänkt. Men nu har han åkt söderut och jag är själv tills på tisdag natt :(
Jag ska ta och kratta lite och tvätta av bilarna nu tänkte jag. Sen ska jag låna vännerspelet till ps2 av Sussi och spela det ikväll.

// Millan

2 kommentarer:

  1. I stället för vännerspelet fick du vara bland vänner på björnjakt, inte så dumt:::
    Synd bara att björnen inte ville visa sig, men glassen var god Puzz mamma

    SvaraRadera
  2. Precis mamma, det var mysigare att åka runt i bilen med er och äta glass istället :) puss // Millan

    SvaraRadera