torsdag 14 maj 2009

Lustig buske...

På baksidan av vårat hus har vi en lustig buske. Den blommar för fullt nu i maj med fina gula små blommor, och när de gröna bladen kommer långt efter då börjar busken tappa alla gula blommorna så sen är det bara gröna blad på den resten av sommaren.
Tokigt att den får blommor först, och sen bladen :/
Vi har precis kommit hem från en motorcykeltur i Sveg och Överberg. Det var min första tur i år och Hinkas andra. Men det var INGE skönt åt mitt ben med nya tatueringen i skinställ :(
Nu ska vi snart äta ostkrokar och kolla på film som vi hyrde nyss när vi var ner och tankade M5:an. Vi ska mysa lite ikväll för Hinkas ska åka bort i fyra dagar och åka motorcykel på bana i Karlskoga.
Han åker inte förrens på lördag morgon, men imorgon kväll ska jag till en stuga och äta och dricka gott med mina kollegor från jobbet, så då ses vi inte förrens sent när jag kommer hem ju :/
Ja ja, på lördag ska pappa och Eva hjälpa mig att åka med skräp till sopstationen med släpvagn (antagligen två), och sen ska jag kolla på Eurovision hos dom på kvällen. Dom andra dagarna Hinkas är borta tänker jag kratta gräsmattan som jag inte gjort än och städa lite i huset.
Och min höggravida syster Lina kommer hem och hälsar på över helgen oxå så jag har ju att göra ändå ;)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar