fredag 22 maj 2009

Sista jobbarhelgen innan semestern!

Idag är det bara 3 veckor tills jag och Hinkas har semester, i fyra veckor tillsammans!
Och i helgen är sista helgen jag jobbar innan semestern, gud vad skönt :)
Sen jobbar jag bara en helg i Aug och en i Sept, så det ska bli väldigt härligt att jobba så lite helger i sommar.
Jag ska snart iväg och jobba kl 15-20. Ska vika lite tvätt först.
Det blev inte så mycket godisätande igår, jag blev jättemätt efter bara några stycken. Men det är mer kvar tills ikväll då istället ;)

För övrigt så tycker vi att ni som läser är lite dåliga på att kommentera i våran blogg. Det får ni gärna ändra på ;)

// Millan

3 kommentarer:

  1. Millan, kom ihåg att du ska vara med mig o ta hand om han, carros han, om det blir en han, det har ju vi lovat. Det blir ingen semester för dig alltså. Spara godis till mig med. Puzz mamzen.

    SvaraRadera
  2. ja skulle ha vart hos dig med den där godispåsen*ler*

    SvaraRadera
  3. Ja klart vi ska ta hand om bäbisen oxå mamma, vi ska ju hämta han /hon snart ;)

    Ja du skulle kommit hit då då, för nu är det slutt på godiset Linnea :) Men det tog tre dagar att äta upp det, och jaa...Hinkas hjälpte till som jag skrev att han nog skulle göra, Ha ha!

    Kram / Millan

    SvaraRadera