fredag 10 april 2009

Påsk!

Jag har varit ledig onsdag och torsdag så jag har legat i soffan och kollat på massa vänner-avsnitt hela dagarna faktiskt. Jag har ju så klart gjort lite småplock i huset som tvätt, disk, vattna blommor mm, men det tar ju inte så lång tid :)
Vi har varit i Linsell och ätit påskmiddag idag med Hinkas familj. Gott med skinka, ägg och sill.
Jag jobbar hela påsken så jag har inte brytt mig i att ta fram några påsksaker i år. Jag är ju knappt hemma i helgen ändå så ;)

Hinkas har fått massa dekaler till bilarna idag som Niklas gjort och tagit med från Västerås.
http://www.sos-racing.tk/ är ett forum som Hinkas startat. Vi har klistrat dom på bakrutan, och sidorutorna längst bak, på M5:an och Audin idag. Vi ska sätta dekaler på andra bmw:n sen. Det är några till som också ska ha dekalerna på sina bilar.

Här klistrar jag försiktigt på en dekal på bakrutan på M5:an.


Här är bakrutan på M5:an när det var klart.

Bakrutan på Audin med dekal. Den har två små på sidorutorna med.

Så här ser det ut på sidorutorna. (M5:an)
Klistermärkena är ju (som tur är) inte permanent. Dom går ju att ta bort sen om man vill ;)
GLAD PÅSK till er alla från oss!
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar