tisdag 21 april 2009

Sexparty!

I lördagskväll kl 19 var jag på sexparty hos Maria. Vi var 16 st tjejer som satt och drack lite alkohol och åt chips medans vi lyssnade på Åse som stod och visade och berättade om en massa sexleksaker. Efter hon berättat klart fick man komma fram och känna och klämma på dom och beställa om man ville.
Efter kl 22, när dom flesta gick hem, hämtade Hinkas mig med M5:an oxå åkte vi till remmet och hälsade på mamma och Oskar som satt ute på gården vid en brasa och grillade korv. Efter vi ätit nån korv med dom åkte vi tillbaka till sveg och raggade lite.
Vi stod och såg på medans en volvo brände gummi tills båda bakdäcken exploderade samtidigt. (Nån annan fick åka och hämta nya däck.) Sen åkte vi till Stefan och 8 pers till som drack öl. Dom hade gjort en brasa utanför hyreshuset som dom satt runt och skulle grilla korv. Det var ganska kallt den här kvällen, det var -4 grader så man frös fast man stod vid en brasa. Brr!

// Millan

4 kommentarer:

  1. Jag hade också velat förlja med till remmet..ni kunde väl hämtat mig först då :)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Haha, ja att du inte ringde och sa det då ;) Kram kram! // Millan

    SvaraRadera
  3. Men Millan, varför köpte du så många, såg ut att vara flera hundra på bilden. Eller ska Henrik ha dem. Mamzen

    SvaraRadera
  4. Haha, nä dom är inte till Hinkas :) ja det är många på bordet där men alla är inte mina ;) // Millan

    SvaraRadera