torsdag 23 april 2009

Nya leksaker

I veckan ringde det en kille som jag hade mailat tidigare om att byta audin rakt av mot hans Supra, det var flera veckor sedan jag mailade så jag hade slagit det lite ur minnet men nu blev jag ju toksugen!
Det blev inte Millan...
Så istället för att byta bil så har vi beställt lite nya leksaker till Audin. Detta är vad som kommer dyka upp om en vecka eller två:

Ett stycke kolfiberhuv för ca 13.000:-


Ett stycke luftfilterkit för 2.600:-, modellanpassat till S4 2.7bit.

Fick riktigt bra service av PBZ, stort tack till Nima!
Kommer säkerligen höra av mig till dem igen, när det blir dags för nästa grejer, t.ex. downpipes.

//Hinkas

2 kommentarer:

  1. Hehe, nej gör inte det Linda :)
    Det blir nog nå mer större inköp sen ;)
    // Millan

    SvaraRadera