torsdag 11 mars 2010

En vecka med Herbalife

Nu har jag och Hinkas shakeat Herbalife-proteindrinkar i en vecka. Vi har bytt ut frukosten och lunchen mot det, och tagit vitamin och fiber/ört tabletter varje dag. Vi har varit väldigt nyttiga och tagit frukter eller proteinbars som mellanmål, och jag har varit ute och gått tre dagar i rad. Till middag har vi ätit "vanlig mat". Hinkas är trött och orkeslös och jag har haft ont i huvudet i några dagar, men det är väl som en avgiftning, jag (/vi) har ju inte ätit nå godis, kakor eller bullar alls på en vecka. Jag som brukar äta choklad varje kväll ;)

I lördags var vi hos mamma och Oskar och åt Oskars goda kycklinggryta. Jag var med så jag skulle lära mig hur man gör den. Det är kokad kyckling, syltlök, champinjoner, paprika och grädde i, och ris till, mums!

Nova fick oxå smaka lite av grytan och ris, hon åt med hela ansiktet hon. Och kladdade på hela sitt lilla bord :)
Lina och Nova åkte hem till Ö-vik i tisdags. Tråkigt, men vi hann ju umgås en del. Vi tog några turer ute med barnvagnen, kollade på filmen Mamma Mia hos mig och träffades hemma hos mamma mycket. Hoppas vi ses snart igen.

Nu måste jag åka på jobbet.....igen. Jag jobbar delad tur idag, har jobbat på morgonen och ska jobba 4 timmar till nu, men sen är jag ledig i 3 dagar. Härligt!
// Millan

2 kommentarer:

  1. Lät som det var en jättegod gryta, Millan.
    Den ser vi fram emot att bli bjudna på, nu när du har "gott på kurs" och allting! ;)
    Kram// Gunilla och Kalle

    SvaraRadera
  2. Ja det kan vi bjuda er på någon gång Gunilla, den är god! :) Kram // Millan

    SvaraRadera