onsdag 24 mars 2010

Födelse*huuurl*dag

Ja, idag fyller jag år. Jippie!
Fast det är inte så jävla jippie... Vaknade i morse och mådde illa, slutade med att jag hamnade på toan och spydde. Jag har varit klen i två dagar nu och inte alls kännt mig något vidare men jag har tvingat iväg mig till jobbet ändå, men för allas trevnad så stannade jag hemma idag.
Nu har jag nyss klivit ur sängen och ätit lite, får se om jag får behålla maten eller om jag blir tvungen att äta frukost igen.
Så, en dag som skulle vara jättetrevlig med folk som kommer och hälsar på och käkar tårta blev raka motsatsen. Ligga ensammen i sängen eller soffan och knappt få i sig något att äta.
Jag har fått några grattis-SMS på morgonen så det var ju trevligt IAF.
Det får bli tårta en annan dag, har ju ett helt år på oss att fira innan jag fyller år nästa gång.

// Hinkas

2 kommentarer:

  1. Hejsan Hinkan!!
    Här kommer ett stort Grattis och en Krya på dej hälsning från oss i Rengsjö.
    Kramar...

    SvaraRadera
  2. kanske är gravid? :)

    SvaraRadera